Kormányablak ügyintézés az ünnepi időszakban

Javasolt a kormányablakokban és kormányhivatali ügyfélszolgálatokon még december 22. előtt elintézni az előre tervezhető ügyeket.

A december 27-29. közötti igazgatási szünet alatt, korlátozott nyitvatartással országszerte 22 kormányablak és a Központi Okmányiroda fogadja az ügyfeleket. Ügyintézés előtt érdemes a kormányhivatalok honlapján tájékozódni a rendkívüli nyitvatartásokról.

A két ünnep közötti három munkanapon vármegyénként egy, a fővárosban három kijelölt kormányablakban az alábbi ügyek intézésére lesz lehetőség 9-14 óra között:

  • Személyi igazolvánnyal, útlevéllel, vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézés;
  • Lakcím ügyintézés;
  • Ügyfélkapu regisztráció;
  • NEK-regisztráció;
  • Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylés;
  • TAJ kártya másolat kiadása.
  • Rendszeres létfenntartási támogatás iránti kérelem beadása.

A december 27-29. közötti igazgatási szünet alatt 9 és 14 óra között az alábbi helyszíneken lesz ügyfélfogadás térségünkben:

Komárom-Esztergom vármegye:

Tatabánya

Forrás: kormanyhivatalok.hu

Írj Te először kommentet "Kormányablak ügyintézés az ünnepi időszakban"

Írj kommentet

Az e-mail címed nem kerül publikálásra


*