Július 6-ától a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON központi személyes ügyfélszolgálati irodái.
A vállalat ugyanakkor továbbra is azt ajánlja ügyfeleinek, hogy elsősorban a digitális ügyfélcsatornákat vegyék igénybe, hiszen az elmúlt időszak pozitív tapasztalatai alapján az online, telefonos és videós ügyfélszolgálaton minden ügyüket teljes körűen, kényelmesen, egyszerűen és biztonságosan el tudják intézni. A személyes ügyfélszolgálatok online időpontfoglalással lesznek látogathatók.
Az E.ON személyes ügyfélszolgálatai a járványügyi helyzet enyhülésével összhangban, viszont az ügyfelek és a munkatársak egészségének további védelme mellett fokozatosan nyitnak meg országszerte. Először, július 6-ától a vállalat központi ügyfélszolgálati irodái nyitnak ki hétfő, kedd, csütörtök és pénteki napokon 10-től 14 óráig, szerdán pedig 14 és 18 óra között. Azok az ügyfelek, akik mindenképpen személyesen szeretnék ügyüket intézni, június 29-étől az eon.hu/idopontfoglalas online felületen tudnak előzetesen időpontot kérni maguknak. Erről SMS-ben és e-mail-ben is megerősítő értesítést kapnak.
Az előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfelek egy lefoglalt időpontban egy ügyet tudnak intézni. A foglalás 20 percre szól, ha ennyi idő alatt nem végeznének az üggyel, az E.ON munkatársai a megkezdett ügyfélmegkeresésre a látogatást követően írásban válaszolnak. Az ügyfelek és a munkatársak védelme érdekében a vállalat arra kéri a személyes ügyfélszolgálatot igénybe vevő ügyfeleit, hogy pontosan és egyedül érkezzenek a lefoglalt időpontjukra, az iroda területén viseljenek maszkot vagy szájat és orrot eltakaró kendőt, valamint tartsák be a 1,5 méteres védőtávolságot.
Az E.ON emellett felhívja ügyfelei figyelmét, hogy személyes megjelenés nélkül kényelmesebb, egyszerűbb, gyorsabb és továbbra is biztonságosabb az ügyintézés, amely az E.ON digitális platformjain, azaz a videós ügyfélszolgálaton, telefonon, e-mailben és online is elérhető.
Az E.ON Online Ügyfélszolgálatán, a www.eon.hu/ugyintezes oldalon egyszeri regisztrációt követően az alábbi ügyek teljes körűen intézhetők:
- mérőállás diktálás,
- számla- és egyenlegmegtekintés,
- számlabefizetés,
- e-számlára váltás,
- értesítés tervezett üzemszünetekről.
Az E.ON arra kéri ügyfeleit, hogy az alábbi ügyek intézésére, ha megtehetik, továbbra is a cég digitális csatornáit válasszák:
- mérőállás rögzítése,
- előrefizetős mérő feltöltése,
- számlamásolat és csekk kérése.
Az előrefizetős mérők feltöltésére nemcsak a digitális csatornákon, hanem az országban számos helyen, például újságárusoknál, élelmiszerboltokban is van lehetősége az ügyfeleknek, a pontos helyszínek az alábbi oldalon településre bontva megtalálhatók: https://eonapps.hu/araminfo_komfortkartya.php
Az E.ON személyes ügyfélszolgálati irodáinak újranyitásáról minden információ megtalálható az eon.hu/informaciok weboldalon.
Az ügyfélszolgálatok megnyitása mellett az érintett ügyfelek tájékoztatását követően az E.ON számlatartozási és követeléskezelési folyamatai is újraindulnak.”
Az E.ON sajtóközleménye
Írj Te először kommentet "Fokozatosan újranyitja ügyfélszolgálati irodáit az E.ON"